بهترین طراحی های لوگو در سال 2015

آنچه در این مقاله میخوانید
    بهترین طراحی های لوگو در سال 2015

    در این پست نگاهی کوتاه به بهترین و شگفت انگیزترین لوگوهای دنیا در سال 2015 داریم:

    google
    از مهم ترین و جذاب ترین اخبار تکنولوژی مربوط به پربازدیدترین سایت دنیا است. در سال 2015 هم تغییر طراحی لوگوی محبوب ترین موتور جست و جو یکی از شگفت انگیزترین اخبار دنیای تکنولوژی بود. پس از گذشت زمان 16 سال گوگل تغییر لوگوی خود را با تغییر فونت و شارپ شدن رنگ ها معرفی کرد. 


    google لوگو
     
    Facebook
    فیسبوک نیز جزء محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سال های گذشته بوده است. در سال 2015 میلادی این شرکت مشهور لوگوی خود را تغییر داد. این نخست باری بود که از زمان تاسیس شدن فیسبوک، فونت لوگوی آن تغییر کرده است. در طراحی لوگوی جدید فیسبوک اگرچه فرمت نوشتاری حروفی چون “a” و “b” تغییر کرده است ولی حرف شاخص “f”  همچنان با همان فرمت قبلی باقی مانده است.
     

     facebook لوگو

    Amaze
    از شگفت انگیزترین لوگوهای سال 2015 طرح لوگوی Amaze است. طراحی لوگوی آن از 1000 چند وجهی تشکیل شده است که نسبت به حرکت و صدای کاربر عکس العمل نشان می دهد. این لوگو ترکیبی از فناوری و رفتار انسانی است.

    amaze لوگو
     

    Verizon
    هنگامی که گوگل لوگوی خود را تغییر داد همزمان بزرگ ترین شرکت مخابراتی آمریکا لوگوی جدید خود را معرفی کرد. از آن جا که سیاست این شرکت بر پایه راحتی و دسترسی آسان است سعی کرده است در لوگوی جدید خود این مفهوم را منتقل کند.

    Verizon لوگو
     

    Dailymotion
    موضوع این سایت در مورد ارسال ویدیو است و از پربازدیدترین و محبوب ترین سایت های ارسال ویدیو است. در سال 2015 این سایت لوگوی خود را با طرح کاملاً جدید عوض کرد. در طرح لوگوی قدیم این سایت فقط نام شرکت استفاده شده بود اما طراحی لوگوی جدید کاملاً متفاوت بود.
     

    Dailymotion لوگو

    Electrolux
    این برند از نخستین برندهای معروف در صنعت لوازم خانگی است که از سال 1909 فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 2015 این شرکت لوگوی خود را تغییر داد. فونتی که در طرح لوگوی جدید این برند استفاده شده است به طور اختصاصی برای این شرکت طراحی شد که نشان می دهد این برند در صنعت خود منحصر به فرد است.

    Electrolux لوگو
     

    DKNY
    از معتبرترین برندهای صنعت پوشاک است. در ماه سپتامبر سال 2015 این برند لوگوی خود را توسط شبکه اجتماعی اینستاگرام معرفی کرد. این شرکت تصمیم دارد تا در سال جدید، طراحی برای خانم ها را جایگزین طراحی برای دختران جوان کند و این تصمیم و مفهوم را در طرح لوگوی خود نشان داده است.

     

     DKNY لوگو

     

    دیدگاه‌ها
    نام
    ایمیل
    نظر
    مقالات مرتبط