در این پست نگاهی کوتاه به بهترین و شگفت انگیزترین لوگوهای دنیا در سال 2015 داریم:
google
از مهم ترین و جذاب ترین اخبار تکنولوژی مربوط به پربازدیدترین سایت دنیا است. در سال 2015 هم تغییر طراحی لوگوی محبوب ترین موتور جست و جو یکی از شگفت انگیزترین اخبار دنیای تکنولوژی بود. پس از گذشت زمان 16 سال گوگل تغییر لوگوی خود را با تغییر فونت و شارپ شدن رنگ ها معرفی کرد.
Facebook
فیسبوک نیز جزء محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سال های گذشته بوده است. در سال 2015 میلادی این شرکت مشهور لوگوی خود را تغییر داد. این نخست باری بود که از زمان تاسیس شدن فیسبوک، فونت لوگوی آن تغییر کرده است. در طراحی لوگوی جدید فیسبوک اگرچه فرمت نوشتاری حروفی چون “a” و “b” تغییر کرده است ولی حرف شاخص “f” همچنان با همان فرمت قبلی باقی مانده است.
Amaze
از شگفت انگیزترین لوگوهای سال 2015 طرح لوگوی Amaze است. طراحی لوگوی آن از 1000 چند وجهی تشکیل شده است که نسبت به حرکت و صدای کاربر عکس العمل نشان می دهد. این لوگو ترکیبی از فناوری و رفتار انسانی است.
Verizon
هنگامی که گوگل لوگوی خود را تغییر داد همزمان بزرگ ترین شرکت مخابراتی آمریکا لوگوی جدید خود را معرفی کرد. از آن جا که سیاست این شرکت بر پایه راحتی و دسترسی آسان است سعی کرده است در لوگوی جدید خود این مفهوم را منتقل کند.
Dailymotion
موضوع این سایت در مورد ارسال ویدیو است و از پربازدیدترین و محبوب ترین سایت های ارسال ویدیو است. در سال 2015 این سایت لوگوی خود را با طرح کاملاً جدید عوض کرد. در طرح لوگوی قدیم این سایت فقط نام شرکت استفاده شده بود اما طراحی لوگوی جدید کاملاً متفاوت بود.
Electrolux
این برند از نخستین برندهای معروف در صنعت لوازم خانگی است که از سال 1909 فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 2015 این شرکت لوگوی خود را تغییر داد. فونتی که در طرح لوگوی جدید این برند استفاده شده است به طور اختصاصی برای این شرکت طراحی شد که نشان می دهد این برند در صنعت خود منحصر به فرد است.
DKNY
از معتبرترین برندهای صنعت پوشاک است. در ماه سپتامبر سال 2015 این برند لوگوی خود را توسط شبکه اجتماعی اینستاگرام معرفی کرد. این شرکت تصمیم دارد تا در سال جدید، طراحی برای خانم ها را جایگزین طراحی برای دختران جوان کند و این تصمیم و مفهوم را در طرح لوگوی خود نشان داده است.