مقالات

29 / 01 / 1401

لوگو امبلم چیست؟

لوگو امبلم (Emblem) یکی از انواع لوگوهایی است که برخی از کسب و کارها به آن علاقه نشان می‌‌دهند. هر کسب و کاری به یک نوع لوگو گرایش دارد. برخی لوگو تلفیقی و یا لوگوی تایپوگرافی را ترجیح می‌‌دهند و برخی هم لوگو امبلم را انتخاب می‌‌کنند. در این لوگو هم از متن و هم از شکل استفاده می‌‌شود اما مت...

28 / 01 / 1401

اصول طراحی لوگو چاپخانه

زمان راه‌‌اندازی یک کسب و کار جدید، یکی از کارهای مهمی که باید انجام دهید، طراحی یک لوگوی حرفه‌‌ای و تاثیرگذار است. اگر سابقه طراحی گرافیکی ندارید، این کار کمی دشوار است. در کسب و کارهایی مثل چاپخانه هم طراحی تصویر برند تجاری برای آن اهمیت زیادی دارد. برای لوگو چاپخانه هم مثل سایر مشاغل باید به...

27 / 01 / 1401

اصول طراحی لوگو جواهرات

لوگو جواهرات علامتی است که به برند شما اشاره دارد. حالا دیگر مردم برای فهمیدن به دنبال جملات عریض و طولانی نیستند. بلکه آنقدر هوشمند شده‌‌اند که از طریق یک تصویر یا علامت پیام‌‌تان را دریافت کنند. طلا و جواهرات از جمله کسب و کارهایی است که به وجود چنین تصویر هوشمندانه‌‌ای نیاز دارد. برای اینکه ...

21 / 01 / 1401

لوگو ترکیبی چیست؟

لوگو ترکیبی اسم‌های زیادی دارد که گاهی به آن لوگو تلفیقی یا لوگوی متنی تصویری هم گفته می‌شود. برای طراحی لوگو ترکیبی از عناصر متعددی از جمله کلمه، نشانه و تصویر استفاده می‌شود. لوگوهایی که با روش ترکیبی ساخته می‌شوند مزیت‌های بی‌شماری دارند. پیش‌تر در بیزگو به معرفی انواع سبک طراحی لوگو فا...

18 / 01 / 1401

اصول طراحی لوگو گل

لوگو گل از آن دست لوگوهایی است که تنوع زیادی دارد و به هر شکلی که بخواهید می‌توانید آن را طراحی کنید. خوشبختانه انواع گل و گیاه به شما کمک می‌کند دستتان برای طراحی لوگوی گل باز باشد. کارآفرینان و کسانی که در زمینه گل و گیاه فعالیت دارند، برای توسعه کسب و کارشان به یک تصویر تجاری نیاز دارند. د...

06 / 01 / 1401

اصول طراحی لوگو باشگاه بدنسازی

لوگو باشگاه بدنسازی یکی از انواع لوگوهایی است که سالن های ورزشی و باشگاه ها به آن نیاز دارند. این روزها هر کسب و کاری برای شناخته شدن در بین تعداد زیادی از رقبا به داشتن نام برند و تصویر تجاری نیاز دارد. لوگو یکی از راههایی است که از طریق آن می توانید خود را با سرعت بیشتری به مشتریان تان معرف...

18 / 12 / 1400

اصول طراحی لوگو صرافی

صرافی از جمله مشاغلی است که به برندسازی و طراحی لوگو نیاز دارد. لوگو صرافی اولین تصور را از برند شما ایجاد می کند. در واقع صراف ها برای ارتباط با دنیای بیرون و ساختن هویت برای کسب و کارشان به این تصویر تجاری نیاز دارند. از این رو داشتن دانش کافی برای طراحی لوگوی اصولی و استاندارد، لازم و ضروری ...

16 / 12 / 1400

اصول طراحی لوگو داروخانه

لوگو داروخانه این امکان را به شما می‌دهد تا راحت‌تر برای کسب و کارتان برندسازی کنید. در حال حاضر تجارت داروخانه یکی از پردرآمدترین مشاغل در دنیا و از جمله ایران است. البته بعد از راه‌اندازی کسب و کار داروسازی، باید در زمینه توسعه، فروش و بازاریابی داروها براساس اهدافتان تلاش کنید. طراحی لوگوی دا...

20 / 10 / 1400

اصول طراحی لوگو شخصی

لوگو شخصی یا علامت‌های تجاری همان آرم یا نشانه‌هایی هستند که تقریبا تمام کسب و کارها برای نمایش هویت خود و اهدافی که دارند از آن استفاده می‌کنند. در واقع این علامت‌های تجاری اگر به درستی انتخاب شوند، می‌توانند به راحتی مخاطب را تحت تاثیر گذاشته و برای مدت طولانی در ذهن او بمانند. به همان م...

15 / 10 / 1400

اصول طراحی لوگو مواد غذایی

هر برند و کسب و کاری قبل از اینکه شروع به فعالیت کند، باید به فکر طراحی یک لوگو خاص برای خود باشد. حتما می‌دانید لوگو، آرم، علامت یا نماد تجاری است که هویت مشاغل و اهداف آن‌ها را به مخاطب نمایش می‌دهد و موجب می‌شود که نام برند در ذهن مشتریان ثبت شود. از این رو داشتن تصویر برند یا علامت تجا...

08 / 10 / 1400

بریف طراحی لوگو چیست و چطور آن را بنویسید؟

بریف طراحی لوگو به معنای خلاصه‌ای از یک طرح برای طراحی است. لوگوهای به یادماندی 13 درصد بیشتر چشم مصرف‌کننده را به سمت خود جلب و 7 درصد بیشتر مخاطب را نسبت به برند کنجکاو می‌کنند. برای مثال می‌توان به لوگوی NIKE اشاره کرد که فقط با 35 دلار توانست به یکی از ماندنی‌ترین لوگوهای دنیا تبدیل شود. خو...

30 / 09 / 1400

معرفی آرم ماشین ها و برترین لوگوهای خودرو در جهان

آرم، نماد، لوگو یا علامت تجاری است که برندهای مختلف برای نمایش محصولات خود و هویت کسب و کارشان از آن استفاده می‌کنند. داشتن آرم ماشین هم مثل سایر کسب و کارها لازم و ضروری است. برای شروع هر کاری در هر زمینه‌‎ای، طراحی آرم تجاری یکی از واجبات است و به کمک آن مخاطبان از اهداف شرکت‌ها آگاه م...